ديجيتال ماركتينگ از سير تا پياز

۳۴ بازديد

در دنيايي كه روز به روز به سمت مجازي شدن پيش مي رود هر كسب و كاري لازم است حضور فعالي در فضاي مجازي داشته و استراتژي هاي ديجيتال ماركتينگ مناسب را تدوين كند. ما در اين مقاله مي خواهيم پاسخ جامعي در مورد سوال ديجيتال ماركتينگ چيست به شما بدهيم و شما را با تكنكيهاي مختلف ديجيتال ماركتينگ آشنا كنيم.

گرچه استقبالمردم ايران به بازاريابي ديجيتال در سالهاي اخير افزايش پيدا كرده است، اما در دنيا نيز Digital marketing به عنوان يكي از روش هاي پرطرفدار كه استفاده از اصول و راهكارهاي آن مي تواند باعث رشد كسب و كارها شود مطرح است.

فراگيري اصول ديجيتال ماركتينگ در كنار دانش نياز به تجربه هم دارد، اين دانش هر لحظه در حال تغيير و تحول است. به همين دليل بايد تلاش كرد تا دانسته هاي خود را به روز كنيم و با انجام پروژه هاي عملي يافته هاي خود و صحت آن را بسنجيم.

مشتريان اين روزها به تبليغات مستقيم به ويژه تبليغات تلويزيوني و بيلبوردها بدبين شده اند و براي انتخاب كمتر سراغ محتواي اينگونه تبليغات مي‌روند.

بسياري از كسب و كارها براي حضور هرچه بيشتر و كسب سهم بيشتري از بازار از تكنولوژي هاي نوين استفاده مي كنند و حركت در مسير تكنولوژي يكي از ضروريات فعاليت هاي اقتصادي در عصر حاضر است.

ديجيتال ماركتينگ از تكنولوژي هاي روز در راستاي دستيابي به جديدترين شيوه هاي تعامل با مشتريان استفاده مي كند و با كمترين هزينه امكان فروش هرچه بيشتر محصولات و خدمات را فراهم مي‌آورد.

به كمك ديجيتال ماركتينگ و تنها با چند كليك مي توان به بازار هدف و مشتريان بالقوه دست پيدا كرد از اين رو استفاده از ديجيتال ماركتينگ به يك ضرورت در دنياي امروز تبديل شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.