برنامه ريزي و تجزيه و تحليل سئو

۱۳ بازديد

 برنامه ريزي و تجزيه و تحليل سئو

چرا بايد تحليل منظم را در قلب سئو خود قرار دهيد در اين مقاله به اهميت تجزيه و تحليل منظم براي كمك به SEO مي پردازم كه چه چيزي در وب سايت خود كار نمي كند را مرور مي كنم و به اطلاع رساني برنامه هاي بهينه سازي و آزمايش كمك مي كنم. چرا تجزيه و تحليل منظم مورد نياز است؟ دنياي اطراف ما براي هميشه در حال تغيير است كه بر رفتار آنلاين تأثير مي گذارد. دلايل اصلي اين امر عبارتند از:

1. الگوهاي جستجوي آنلاين تغيير مي كنند اين امر توسط عوامل مختلفي از جمله گرايشهاي اجتماعي و كمبودها ناشي مي شود. يك فرد ممكن است باعث افزايش فعاليت جستجوي خاص شود ، فقط براي اين كه به سرعت پژمرده شود. يك مثال عالي مد خرده فروشي است - هر فصل مضمون خاص خود را دارد و فقط تعداد كمي از اين مضامين در تست زمان ايستاده اند. همچنين برخي از روندها دوره اي / فصلي هستند بنابراين به عنوان مثال در داخل و خارج از جستجو فاز مي شوند. لباس بافتني - محبوب در كريسمس و از طريق زمستان. تصوير صفحه - كاهش و افزايش كليد واژه هاي جستجو در بازار انگلستان

Google Trends keyword seasonality

2. الگوريتم هاي موتورهاي جستجو به روز مي شوند. بي وجه جستجو. در سال 2012 ، چند شركت تحت تأثير دو به روزرساني بزرگ گوگل ، پاندا و پنگوئن قرار گرفتند. از آنجا كه سايت هاي آنها از تغيير در نحوه ارزيابي گوگل با كيفيت صفحه و ارتباط صفحه ، گشت و گذار در بيني و رتبه بندي آنها صورت نمي گيرد.

Site Affected by Google Panda Update به تاريخچه تغيير الگوريتم SEOmoz نگاهي بيندازيد تا ببينيد تغييرات مكرر چقدر است. Google همچنين امسال برجسته هاي برجسته كيفيت جستجو را شروع كرده است كه ماهانه حدود 30-50 فيلتر جديد و ويژگي هاي جديد را نشان مي دهد. بنابراين ، ضروري است شما KPI ترافيك سئو را به طور مرتب كنترل كنيد (حداقل هفتگي ، اگر نه روزانه). رتبه بندي مي تواند يك معيار مفيد باشد اما ميانگين درجه مي تواند گمراه كننده باشد ، زيرا به طور طبيعي نوسان خواهد كرد. به عنوان مثال ، جستجوي شخصي شده در Google به اين معني است كه يك نفر مي تواند صفحه وب شما را در موقعيت 1 مشاهده كند ، و نفر بعدي در موقعيت 10 باشد.

 

3. مخلوط بازديد كننده به تغيير وب سايت شما با رشد برند و بازاريابي شما ، تركيب جمعيتي بازديد كنندگان به ناچار تغيير مي كند. از طريق رسانه هاي اجتماعي ، ممكن است در نوجوانان 18-25 ساله با شما درگير شوند. از طريق بازاريابي از طريق ايميل ، شما ممكن است مخاطبان كمي قديمي تر را جذب كنيد. اين مهم است كه شما داده SEO خود را نظارت كنيد تا بدانيد كه چگونه اين امر در جستجوي جستجوها و تركيب كلمات كليدي برند / عمومي كه منجر به KPI SEO شما مي شوند ، تأثير مي گذارد. اين مي تواند به ويژه هنگام برنامه ريزي صفحات فرود بسيار مفيد باشد. با تغيير تركيب كلمات كليدي / عبارات ، مي توانيد شكاف هايي در پوشش صفحه فرود را شناسايي كنيد و از اين دانش براي آگاهي از برنامه بازاريابي محتوا خود استفاده كنيد.

4- فشارهاي اجتماعي و اقتصادي بر رفتار خريدار تأثير مي گذارد مشكلات اقتصادي اخير بارزترين نمونه است. كاهش درآمد يكبار مصرف (ناشي از افزايش هزينه ها) به تغيير سبد خريد منجر مي شود - كالاهاي كمتر لوكس ، مقادير متوسط ​​سفارش كمتر ، تخفيف / كوپن هاي بيشتر بازخريد شده ، رها بالاتر سبد خريد و غيره. اين مي تواند بر رفتار جستجو تأثير بگذارد. نگاهي به گزارشات سئو ممكن است افزايش انواع جستجوهاي سوالي را نشان دهد ، به عنوان مثال. "ارزان ترين ضبط كننده دي وي دي چيست" تصوير صفحه: نمايش داده شدگان جستجو در Google Analytics منجر به سؤال مثال شد

Question based queries in Google Analytics

5- تجارت شما تغيير مي كند به عنوان مثال ، اگر شما يك خرده فروش تجارت الكترونيكي هستيد ، احتمالاً تركيب محصول شما با گذشت زمان تغيير مي كند. اين بدان معناست كه تمركز بازاريابي شما براي تطبيق با مجموعه محصول ، كه داراي تأثير قابل توجهي در سئو است (به عنوان مثال صفحات وب قديمي براي حذف از فهرست يا 301 تغيير مسير براي جلوگيري از بن بست) نياز به تحول دارد. چگونه مي دانيد اين تغييرات چه تاثيري در عملكرد وب سايت شما دارد؟ از طريق تحليل منظورم از تحليل ، سه رشته اصلي است: داده هاي تجزيه و تحليل وب داده هاي صداي مشتري يادگيري از طريق تست اگر دستورالعمل هاي خوبي را كه در اين سري سئو موجود است ، دنبال مي كنيد ، بنابراين شما بايد در حال برنامه ريزي SEO خود براي كاهش اين عدم قطعيت باشيد به عنوان مثال. تحقيقات منظم كلمات كليدي ، توليد محتواي با كيفيت ، استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي افزايش آگاهي از برند و افزايش اشتراك / راي گيري محتوا.

https://www.smartinsights.com/search-engine-optimisation-seo/seo-analytics/seo-planning/

https://javadyasemi.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.